2004 m. darbą pradeda „Saulės gojus“ – pirmasis bilingvistinis darželis Lietuvoje.
2008 m. „Saulės gojus“ apdovanojamas Europos pažymėjimo programos sertifikatu už novatorišką ankstyvąjį užsienio kalbų mokymą.
2010 m. „Saulės gojaus“ aplinka įvertinama kaip viena iš gražiausių ir geriausiai vaikų poreikiams pritaikytų aplinkų Lietuvoje.
2011 m. prie darželio prisijungia vyresnioji sesė - pradinė mokykla “Saulės gojus”.
2011 m. „Saulės gojus“ už pastato renovaciją paskelbiamas ENERGY GLOBE nacionaliniu nugalėtoju Lietuvoje.
2012 m. „Saulės gojus“ pripažįstamas sveikatą stiprinančia įstaiga. 2018 m. dar kartą patvirtinamas sveikatą stiprinančios įstaigos statusas.
2015 m. pripažįstamas antrąja įstaiga Lietuvoje (šalia AISV), atitinkančia JAV diplomatinio korpuso atstovams rekomenduojamų mokyklų reikalavimus.
2019 m. "Saulės gojus" tampa pagrindine mokykla.
2022 m. "Saulės gojaus" miesto darželis įsikuria naujose patalpose.
Mūsų programa yra grindžiama Howardo Gardnerio intelektų įvairovės teorija bei miško darželių veiklos elementų, Reggio Emilia pedagogikos principų ir mūsų kolektyvo idėjų darna. Sukūrėme darželį, kuriame vaikai auga nepatirdami įtampos, lavėja savo tempu ir pagal savo galimybes. Čia skatinamas savarankiškumas ir kuriama įkvepianti aplinka.
Mums itin svarbus ugdymo visapusiškumas, t. y., galimybė skleistis vaiko pojūčiams ir gebėjimams, suvokti save kaip neatsiejamą pasaulio dalį. Darželis mums yra vieta, kurioje, nuolat sąveikaujant su aplinka, mokomasi „galva, širdimi ir ranka“ (Pestalozzi).
Mūsų darželyje:
Stanfordo universiteto (JAV) profesorius Kenji Hakuta yra pasakęs: „Paimkite to paties amžiaus vienkalbių bei dvikalbių grupes ir palyginkite jas intelekto lygmens, socialinio statuso, kognityvinio lankstumo ir kt. jums rūpimais parametrais. Dvikalbiai visada yra geresni.“
Galime drąsiai tai patvirtinti: nuo 2004 m. „Saulės gojuje“ sėkmingai veikia dvikalbės anglų-lietuvių (iki 2020 m. - ir vokiečių-lietuvių) kalbų grupės, kuriose natūraliai ir be streso anglų kalbos mokosi lietuvių šeimų, o lietuvių kalbos – kitakalbių vaikai. Matome – prabangusis imersijos metodas pasiteisina 100 procentų! Ankstyvasis antros kalbos mokymasis „pasineriant“ į kalbą atkartoja gimtosios kalbos įvaldymo kelią, todėl palikdamas darželį vaikas būna sukaupęs pirminį antrosios kalbos įrankių bagažą. Kiekvienoje vaikų grupėje pagal principą „vienas asmuo – viena kalba“ dirba du pedagogai, kurių vienas visada bendrauja tik lietuvių, kitas – tik anglų kalba. Taip vaikams atsiveria reali terpė darželyje nuolat girdėti abi - lietuvių ir anglų - kalbas ir sėkmingai plėtoti kalbinį intelektą!
Vadovaudamasis neurobiologijos ir neuropsichologijos mokslų išvadomis, JAV raidos psichologas Howardas Gardneris sukūrė intelektų įvairovės teoriją, kuri yra daugelio specialistų (visų pirma, pedagogų) darbo orientyras.
Remdamasis konkrečiais kriterijais, mokslininkas apibrėžė šiuos intelekto tipus, atsiskleidžiančius jau ikimokykliniame amžiuje:
„Saulės gojuje“ ugdymo(si) procesas organizuojamas taip, kad būtų plėtojami visi H. Gardnerio įvardinti intelektai.