Stanfordo universiteto (JAV) profesorius Kenji Hakuta yra pasakęs: „Paimkite to paties amžiaus vienkalbių bei dvikalbių grupes ir palyginkite jas intelekto lygmens, socialinio statuso, kognityvinio lankstumo ar kitais jums rūpimais parametrais: dvikalbiai visada yra geresni.“
Galime drąsiai tai patvirtinti: pasaulyje pripažintas imersijos („pasinėrimo į kalbą“) metodas pasiteisina 100 procentų! Taikant šį metodą, nuo 2004 m. „Saulės gojuje“ sėkmingai veikia dvikalbės anglų-lietuvių (iki 2020 m. – ir vokiečių-lietuvių) kalbų grupės, kuriose natūraliai ir be streso anglų kalbos mokosi lietuvių šeimų, o lietuvių kalbos – kitakalbių vaikai. Kiekvienoje vaikų grupėje pagal principą „vienas asmuo – viena kalba“ dirba du pedagogai, kurių vienas visada bendrauja tik lietuvių, kitas – tik anglų kalba: per kasdienį mokytojų bendravimą, žaidimus, daineles, pasakojimus ir įvairias praktines veiklas vaikai įtraukiami į anglų kalbą. Neuromoksliniai tyrimai rodo, kad taip vykstantis ankstyvasis antros kalbos mokymasis atkartoja gimtosios kalbos įvaldymo kelią, todėl palikdamas darželį vaikas jau būna sukaupęs pirminį anglų kalbos įrankių bagažą, kuris leis toliau sėkmingai stiprinti šios kalbos įgūdžius pradinėje mokykloje.